Saturday

  2013-07-20 / 19:07:41 / Vardag /

Idag e de ju lördag!! Jag ska snart ta mig iväg till zenia boulevard och köpa godis till ikväll! Dagen spenderades vid poolen, så man har förbättrat yttligare lite på brännan.
Morgondagen kommer nog också spenderas vid poolen, men på måndag tar vi våran tredje och sista stranddag för den här gången....
På tisdag blir det lite pool tror jag och fix i huset och på kvällen blir det middag på en buffé som ska vara underbar!! En italiensk med massa pasta, pizza, våfflor, desertbuffe och massa annat! Mums vad jag längtar!
På onsdag förmiddag bär det iväg hemåt och på torsdag och fredag ska man passa på att umgås med massa folk innan vi drar till Gotland på fredag kväll!

Orkar inte ta ut allt ur garderoben och fota det jag har köpt..... Men här kommer iaf en bild på en ny datorväska!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: