Spanien!

  2013-07-12 / 01:45:54 / Vardag /

Här råder det helt klart bloggtorka, jag har glömt och inte orkar skriva! Har tänkt att lägga upp videon från mitt uppträdande på skolavslutningen men det har inte funnits tid då det är lättare att göra från datorn och efter skolan slutade har jag jobbat mellan 7.30-16.30 varje dag i 2 veckor och efter jobbet har jag umgåtts med vänner.....

Nu e jag i ESPANIA!!! Det e så skönt här, har shoppat liiite, men jag det kommer bli mer, det kan jag lova!!
Efter Spanien drar vi till underbara Gotland en vecka för att umgås med släkt, så mysigt! Sen ska vi jobba 2 dagar och efter det e det lite mer än en och en halv vecka kvar av sommarlovet! Då ska jag troligen bara vara social med folket jag inte har träffat på så länge!

Hej svejs så länge!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: