Hemskt dag!

  2013-06-03 / 22:26:37 / Vardag /
Idag har jag haft en hemskt dag eller iaf en hemsk förmiddag.
Jo det är så här att jag har alltid ont i magen under min mensperiod och ibland har det gjort VÄLDIGT ont!
Så imorse började det med att jag hade lite ont i magen så jag tog en alvedon och åkte till skolan, jag hade idrott och i slutet av lektionen började det gör mer ont i magen och även i ryggen. Jag gick sedan på engelska lektion och vid ca 10.20 så gjorde det mer ont och jag gick till skåpet och hämtade en tablett och gick in på toan och tog den och satt där en stund men jag började känna mig varm och jag såg blek ut. Jag gick därför tillbaka till lektion och sa att jag behövde åka hem, så jag tog mina grejer och gick ut och gick fort in på toan för jag mådde skit illa. Jag gick in på toan igen och ringde min farmor så att hon skulle komma och hämta mig och sen gick jag till skåpet, hämtade mina grejer och gick och sjukanmälde mig. Nu mådde jag ganska dåligt och tyckte det var jobbigt att stå upp. Jag gick ut och på vägen så vart jag snurrig och såg dubbelt, jag satt mig en liten stund och sen fortsatte jag ut mot vägen där farmor skulle hämta och jag fick sätta mig på marken och jag hade sjukt ont i magen, var jättevarm, mådde illa och var yr, jag visste inte vad jag skulle göra av mig själv!
Sen kom Farmor och jag slängde mig i baksätet och la mig ned och grät, men var tvungen att sätta mig upp för att vi skulle åka hem. Vi åkte hem och jag la mig på soffan och det gjorde fortfarande jätte ont i magen, min farmor var underbar som vanligt och jag fick en macka och lite sånt. Till slut avtog smärtan lite och jag somnade vilket var riktigt skönt. Sen var jag kvar till ca kl16.30.
Jag har haft ont under mensen förut men aldrig har jag blivit yr, illamående och sätt dubbelt, jag har ingen aning om vad som hände, men jag ska börja med p-piller på fredag så då slipper jag detta!

Oj vart lite långt.......men aja!


Anonym

Tack då vet jag allt om din mens...

2013-06-04 @ 11:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: