Vardag!

  2013-06-04 / 11:32:22 / Vardag /
Nu står jag i bibblan på skolan och vi ska snart gå och käka lunch, idag mår jag mycket bättre än igår.........
Efter skolan ska jag och Elin ta en mysfika på stan någonstans och sen ska vi kanske ut och fota lite fast just nu e det ju sjukt kallt så vi får se. Imorn e det student och jag ska titta på de fina estet treorna som går ut och sen senare på eftermiddagen har jag den sista sånglektionen innan sommarn.
På torsdag ska jag fika i skolparken med mamma, mina syrror och Emma och hennes sötingar, på kvällen ska jag och Amanda ut och grilla hemma hos Emelie med massa dansare, så det ska bli superkul och sedan i helgen har vi showträning igen inför måndagskväll, kom gärna och titta på oss den 1 juli i skolparken, vet tyvär ingen tid just nu men det är ju på kvällen iaf.
 
Det var lite om min vecka, vad ska ni hitta på under veckan?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: